Handelsbetingelser for pinup.dk
Gældende fra 01. Januar 2021
Generelle oplysninger:
Webshoppen pinup.dk er etableret i 2020
Juridisk navn: Second Sun Event IVS
CVR-nummer: DK40400222
Webadresse: https://pinup.dk
E-mailadresse til kundeservice: mail@pinup.dk
Uplandsgade 72
2300 København S
Danmark
Priser
Alle priser angivet på pinup.dk er inklusiv 25% moms.
Der tages forbehold for afgiftsændringer, udsolgte varer o.lign.
Dette omhandler de vilkår, der følger på pinup.dk. Vi gør opmærksom på, at handelsvilkår på pinup.dk, garantier og praksis er i overensstemmelse med købeloven.
Afgivelse af ordre
Når du har afgivet din ordre, vil du modtage en e-mail, hvori det angives, hvilke produkt(er), du har bestilt. Du skal være opmærksom på, at denne e-mail IKKE er en juridisk bindende ordrebekræftelse, hvorved en aftale er indgået.
Det er kun et elektronisk svar fra vores system, der bekræfter din indtastning. Som konsekvens heraf har vi mulighed for at annullere din ordre såfremt fejlen skyldes: Trykfejl, tastefejl, tekniske problemer, leveringssvigt eller lignende situationer.
Skyldes din bestilling en af ovenstående problemstillinger, kontakt da kundeservice hurtigst mulig på: mail@pinup.dk
Kontrakt/faktura
Når man som kunde handler i webshoppen på pinup.dk modtager man et autosvar, hvoraf det fremgår, hvad der er bestilt, leveringsadresse samt alle personoplysninger. Herefter behandler medarbejderne hos Pinup.dk personligt ordren. Når ordren bliver afsendt, vil en original kvittering blive fremsendt sammen med dit/dine produkt(er). Denne kvittering vil gælde som produktets købsbevis.
Betaling
Pinup.dk modtager betaling med Visa, Visa Electron, Mastercard og Maestro samt betaling via MobilePay og ViaBill.
Pinup.dk krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.
Betalingen vil i overensstemmelse med dansk lovgivning først blive trukket i det øjeblik, vi afsender varen.
Korrekte oplysninger
Det er yderst vigtigt, at både for- og efternavn udfyldes ved bestilling. Du risikerer, at pakken ikke bliver leveret af vores fragt leverandører, hvis ikke det oplyste navn, stemmer overens med navnet, som fremgår på postkasse eller lign.
Det er dit eget – og ikke pinup.dk’s – ansvar at navn og adresse er udfyldt korrekt, for at kunne garantere den oplyste leveringstid.
Levering
Vi leverer til adresser i Europa.
Normal leveringstid til adresser i Danmark er 2-5 hverdage efter ordren er ekspederet.
Normal leveringstid til Norge, Island og Grønland er 2-4 uger efter ordren er ekspederet.
Til adresser i alle andre lande end Danmark, Norge, Island og Grønland kan leveringstiden være lidt længere. Normalt 4 – 10 hverdage efter ordren er ekspederet.
Hvornår sender vi din(e) vare(r)?
Pakker sendes første hverdag efter bestilling. Dvs. bestiller du en fredag, bliver din pakke sendt mandag.
Normal leveringstid: 2 – 5 hverdage.
Har du ikke modtaget din pakke indenfor 6 hverdage, kontakt da venligst mail@pinup.dk
Hvem leverer min pakke?
Postnord leverer din(e) vare(r) til den leveringsadresse, du oplyser ved bestilling.
Er du ikke hjemme til at modtage pakken, får du besked fra Postnord om, at de har forsøgt at levere og hvor du kan afhente pakken.
Miljøvenligpakning
Leveringsomkostninger
Der er en fast leveringspris/fragtpris på 68 kr. inkl. moms.* På ordrer over 500 kr. betaler pinup.dk fragtomkostninger.**
*Leveringsprisen/fragtprisen til adresser i Norge og Island er 99 kr. inkl moms. Leveringsprisen/fragtprisen til adresser i Grønland er 149 kr. inkl moms.
**På ordrer til Norge og Island over 700 kr. betaler pinup.dk fragtomkostningerne. På ordrer til Grønland over 900 kr. betaler pinup.dk fragtomkostningerne.
Kvalitetsgaranti
Hvis et af vores produkter mod forventning ikke skulle leve op til dine forventninger, beder vi dig sende varen retur til os. Produktet vil derefter blive brugt til kvalitetskontrol og fremtidige produktforbedringer. Vi vil selvfølgeligt udøve kompensation for det defekte produkt i form af erstatningsprodukter*. Tilbageforsendelse sker på købers regning.
Reklamationsret
Som kunde har du ret til at reklamere over en vare, der har fejl eller mangler, der var til stede, da varen blev solgt.
Reklamationsretten gælder i 2 år og omfatter fabrikations- og materialefejl.
Ønsker du som kunde at reklamere, skal dette som udgangspunkt ske indenfor 2 måneder efter at en fejl eller mangel ved en vare er – eller burde være – opdaget. Vær derfor omhyggelig med at efterse dine varer ved modtagelsen.
Fortrydelsesret
Du har som kunde 14 dages fortrydelsesret på varer købt på vores webshop. Efter meddelt brug af fortrydelsesretten skal varen returneres indenfor 14 dage.
Alle returneringer skal behandles af pinup.dk inden varerne sendes retur.
Du bedes derfor kontakte kundeservice på mail@pinup.dk, inden du returnerer varerne. Der skal vedlægges kopi af faktura / ordrebekræftelse samt registrerings- og kontonummer til den bankkonto, hvortil vi skal overføre pengene.
Varen skal afsendes til adresse:
Second Sun Event IVS
Uplandsgade 72
2300 København S
Danmark
Varen skal sendes senest 14 dage efter, du har modtaget den.
Du skal selv afholde udgifterne til varens tilbagelevering i forbindelse med din brug af fortrydelsesretten.
Du vil modtage pengene senest 60 dage efter returnering af varen, såfremt varen fremstår i oprindelig stand.
Bemærk!! Vi tager ikke imod kunder eller personlige ombytninger/returneringer på adressen og vi afhenter ikke returpakker i pakkebokse, på posthuse, pakkeshops eller lign. – pakkerne skal sendes direkte til adressen. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.